網頁

2018年1月1日 星期一

大阪(關西)+ 福岡(九州)十天行

          先和有緣來到的朋友說句新年快樂, 又一年了,踏入2018年希望世界和平, 那大家就可以想去邊就去邊了. 當然也要身體健康才可以四處去,希望大家在新一年也要有強健的身體呢!

          在剛過去的 12 月, 筆者往日本旅行了十天, 在聖誕節前已回來了, 只是因事忙一直未有更新網誌, 現在就和大家分享下新旅程!


14/12/2017 (星期四, 木耀日)

                又是凌晨機飛往大阪關西機場,一貫香港人用盡假期的作風。

            這次沒有預先在香港買定機場巴士票,因為關西機場實在方便,有自助發賣機售賣機場巴士票,而且指示清晰,當然也有真人售票 counter, 所以非常方便。如我們往梅田,車費1550日圓。


              因又是住梅田,所以又是5號車


             清晨的關西機場。



             先吃豐富早餐。

       接著再來此店


大阪當然又是 shopping 的好地方,行下行下又到午餐時間,見此店之前有很多日本人在等位,於是想試下

   
     白汁焗鮮蝦通粉+紅茶,1080 日圓,濃厚白汁,蝦肉不是雪蝦,好味!

另一款是茄汁意粉+蛋包飯,茄汁味濃,不會太酸,配上紅茶,也是1080日圓。

下次將會和大家分享大阪的夜景。請繼續來支持。 

5 則留言:

  1. 你都好過好多次關西 冇乜所謂呀 有得去旅行就開心㗎啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 係呀, 有假放有旅行去已經好開心了. 無論是跟團定自遊行我一樣enjoy ! ^^

      刪除
  2. 我上一篇留言,要等到核准先能夠公佈嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係? 唔知係咪我有D野改左, 現在改回了, 以後應該不洗了.唔好意思呀!

      刪除